Back to paradise

Ett lite udda inlägg.


Tips
Först tänkte jag tipsa er om en hemsida, de är olika fotografers uppdrag världen över.
Från skinheads i kina till Kallvatten-Surfing i sverige. Finns en del otroligt fina bilder...One day I'll be there..I hope..

Länk


Rubriken
Idag är det tillbaks ut på sjön. Så de blir nog klent om updateringar en vecka framöver.
Har förmodligen möjlighet till någon enstaka updatering men inte alls säkert


Random
Här är en bild på min workshop...absolut ingenting att se egentligen, men en bild va de ju tvunget att bli, annars är de väl ingen fotoblogg, right?



Nu är det dax att packa ihop och röra mig iväg mot slussen och birkaterminalen!
Ha en bra vecka!

Kommentarer
Postat av: Erika

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH stereon ger mig flashbacks från Roskilde.

2009-07-30 @ 16:33:14
URL: http://nanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

have a good workweek mate



money money safe some money ;)

2009-08-01 @ 14:19:09
URL: http://annaskw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0