Old school

i förberedelserna för ett CV så rotade jag upp gamla bilder jag tog i min era som hobbyfotograf...och för att vara ärlig så är det dom bästa bilderna jag tagit (enligt mig själv) 
denna bild tog jag under min Digitalfotoutbildning i gymnasiet, vi fick använda oss av :

-Canon Ixus 55
-Photoshop

Resultat:


cred till lopez som ställde upp som modell.


New school
Var på åland här för några dagar sedan, spenderade en dag med min arbetskollega Nico.
solen va gul, vattnet va blått, gräset va grönt, vinden var ljuv....härligt.


som ni ser har jag dragit lite för mycket i kontraster och dylikt, men höll på att experimentera med lite saker 
i PS, så överseende upskattas :D

tills vidare

/Alexz

Kommentarer
Postat av: S

lägg upp fler foton! Kanske som thumbnaisl så man kan klicka sig igenom?.. typ 5 om dagen. På så sätt kanske du pushar dig att fota mer även i vardagen?...



Det e ju i dem ögonblick man ej har kameran som kodakmomentet kommer!

2009-06-03 @ 13:03:19
Postat av: S

^_^

2009-06-03 @ 13:03:42
URL: http://norrlands-falk.blogspot.com
Postat av: Malin

vilka fina bilder du tar, å Nico e ji alltid lika söt :P tss

2009-06-03 @ 21:36:54
URL: http://mammatillvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0